کیان کیان ، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره

کیان عشق مامان و بابا

غیـــبـــــت بـــــابــــایـــی و سرما خوردگی

1392/11/16 18:12
نویسنده : مامانی
919 بازدید
اشتراک گذاری

0119.gif

سلام مامانی امروز 1392/09/27 ساعت 5:20 عصره و من خونه بابا بزرگ  با مامانی ( مامان خودم ) و دایی بهزادت نشستیم و داریم حرف میزنیم خاله زهرات هم  با دوستش پریا  (دختر کشاورز) رفتن کوچه پشتی  آخه  آغای کشاورز دعا داشتن ..... راستی تا یه کم هم از غیبت صغرایی که بابات این چن روزه داشته برات بگم لبخند بابایی 2روز پیش یعنی روز دوشنبه شب ساعت 7 شب از این جا (یاسوج خونه آغا جون ) راه افتاد و با ماشین خودش 0134.gif رفت شیراز تا با پرواز ساعت 11 شب بره تهران ولی متاسفانه مث اینکه پروازش 4،5 ساعتی تاخیر داشته و خیلی عصبی شده بود  و فرداش هم رفته بود جلسه داشتن آخه رئیسشونو عوض کردن و باید میرفت حتما .....

حالا یه کم از خودت بگم ، الهی بمیرم مامانی چن روزی هست که سرما خوردی و خوب نمیشی 0220.gifدارو هم برات گرفتیم ولی دلم نمیاد بهت بدم آخه هر جا میخونم و میپرسم میگن به بچه ی زیر 6 ماه اصــــــــــــــــــــــــــــــــــــلا دارو ندین چون دارو به بچه کمک نمیکنه که زود خوب بشه و اینکه سیستم دفاعی بدنشوضعیف میکنه و در آینده در برابر ویروس ها مقاوم نیست  و بهتر اینه که اصلا دارو مصرف نکنن منم بهت ندادم فقط یه 2 روز دماغت میگرفت قطره میریختم تو دماغت تا راحت نفس بکشی الانم شکر خدا دیگه دماغت نمیگیره فقط سینت خیلی خس خس میکنه مامانی الهی مامان فدات شه  راستی خودم هم سرما خورده بودم  منم رفتم پیش دکتر برام قرص و آمپول (عمه شهینت آمپولمو زد اصلانم دلدم نکلد مامانی چشمک0249.gif) نوشت  و الان خوبه خوبم ولی تو هنوز خوب نشدی 0299.gif

چن تا عکس جدید از عشک مامانی در ادامه مطلب :............

 

 

عسل جان

اینجا سرما رو خورده بودی مامانی

لالا

الهی من فدای تو جلو تلوزیون خوابت برده مامانی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

عمه شهين
28 آذر 92 8:34
قربون شاهزاده ام برم با اون كلاه خوشگلش كيان عزيزم را به جاي من ببوس .بای
عمه شهين
30 آذر 92 9:06
دلم برا كيانم يه ذره شده . مامان كيان اين پيغام كه برا وب گذاشتي يه طوري تنظيم كن كه فقط ورود و خروج باشه نه با بازكردن هرقسمت بياد اينجوري آدم عصبي ميشه . بعد اون اشكالاي قبلي را هم كه بهت گفتم اصلاح كن .
مامانی
پاسخ
س. کاریش نمیشد کرد فقط تونستم بزنمش تا با باز کردن صفحه ورودی بیاد بالا ولی وقتی ادامه مطلبم بخوای بری باز سلام میده و با بستنش دیگه نمیاد اگه بده تا کلا حذفش کنم ؟؟
ayhan
30 آذر 92 18:05
یلدای شما هم مبارک ممنون بخاطر پیامتون
مامان آیسو وآیسا
1 دی 92 1:28
"شب یلداست؛ شبى که در آن انار محبت دانه مى شود و سرخى عشق و عاطفه، نثار کاسه هاى لبریز از شوق ما؛ شبى که داغى نگاه هاى زیباى بزرگ ترها در چشمان کودکان اوج مى گیرد و بالا مى رود." یلداتون مباررررررررررک دوست عزیزززززز
مامانی
پاسخ
[گل mer30 golam
دايي بهروز
3 بهمن 92 11:59
دايي به قربونت بره با اون خواب داش مشتيت خواباي خوب ببيني كيان عزيزم