کیان کیان ، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره

کیان عشق مامان و بابا

نظرات (23)

سمانه(خاله ی فریما)
7 بهمن 92 22:20
ماشالا چه نی نینازیقربون چشماش خوشحال ميشم به وبلاگ فریما بیایداگه دوست داشتید به وب من هم بیاید Www.parnaz.roomfa.com
مامانی
پاسخ
عزیزمی باشه چشم خانومی
مامان نازنین زهرا
7 بهمن 92 23:52
سلام خانمی پسر قشنگی دارید ماشااله خدا واستون حفظش کنه به ما هم سر بزنید
عمه شهين
8 بهمن 92 13:04
[جواهر عمه را ببينين !!!!!!!! چشاش دوست داشتنيه برام فداش بشم
مامان آیسو وآیسا
8 بهمن 92 13:47
هستی مامی طاها جوجو
8 بهمن 92 23:36
نازس عزیزم نی نی ناز و خوشمزه قربونت برم مننننننننننننننننننننننننننننن به منم سر بزننننننننن خوشحال میشم
مامانی
پاسخ
عزیزم شما لطف دارین آدرس وبتو نزاشتی کجااااااااااااااا بیام من!!!!!!!!!!!
مامان شیما
9 بهمن 92 14:54
وای عزیزم چقدر ناز نازی پسرمون خدا حفظش کنه ممنون از اینکه به وب گل پسرم سر زدید
نسرین مامان آنوشا
12 بهمن 92 17:27
عزیزم چه نازه ماشالله چشاش همرنگ دریاست بوس
مامان محیا
12 بهمن 92 19:09
وای چ نفس خوردنی ای
مامان دلنیا
13 بهمن 92 12:02
ماشالله فدای چشاش.4ماگیت مبارک خاله.
مثل هیچکس
13 بهمن 92 13:34
یه عالمه بوس واسه کیان جون
نسرین مامان آنوشا
13 بهمن 92 14:24
سلام عزیزم در مورد غذای کمکی اگه کیان جان وزنش خوبه بزار شش ماهش تموم بشه نهایتا یه هفته مونده به پایان شش ماهگی بهش غذا بده من که به حرف هیچکی گوش ندادم جز متخصص کودک خیلی ها میگفتن ما از چهار پنج ماهگی غذارو شروع کردیم بچه مون هم مشکلی نداره ولی به نظرم باید صبرکرد تا معده بچه آمادگی برای هضم رو پیدا کنه که میشه اواخر شش ماهگی شنیدم یه دکتری میگفت اگه تا شش ماه فقط شیر مادر بخورن باهوشتر از بقیه بچه ها هستن و باید حتما تا پایان شش ماهگی صبر کرد کیان کوچولو وزنش چقدره؟ امیدوارم تونسته باشم کمک کنم اگه سوالی داشتی که من تجربه اش کردم درخدمتم
مامانی
پاسخ
وقتی برا واکسن 4 ماهگی بردمش 6 و 700 بود الان فک کنم 8 خورده ای باشه
فاطمه(مامان متین)
14 بهمن 92 15:18
ماشاالله چه پسر نازی دارید ممنون از درخواست دوستی که دادید من با افتخار لینکتون میکنم خوشحال میشم ما رو لینک کنید
مامانی
پاسخ
عزیزم لینکتون کردم
دايي بهروز
14 بهمن 92 17:10
دايي فدات شه كيان جونم خدا حفظت كنه واسه هممون دوشششششششششششتتتتتتتتتتتتتتت دارررررررررررمممممممممم كيااااااااااننننننننننن جججججججججوووووووننننننمممممممم فداي مهربونياتتتتتتتت خوشمل داييييييييييييييي
مامانی
پاسخ
ما ارادت داریم خدمت دایــــــــی جونمون خخخخخخخخ
مامان آیاتای
15 بهمن 92 16:21
ماشاله ماشاله ماشاله
مامان فافا
15 بهمن 92 16:37
چهار ماهگی گل پسر مبارک باشه خدا حفظش کنه
مامان فافا
15 بهمن 92 16:39
لینکتون میکنم.به وبلاگ دخملم سر بزنید.
مامانی
پاسخ
عزیزم آدرسی که نوشتین نمیاد بالا ...... میشه دوباره آدرسو برام بزارید
نسرین مامان آنوشا
15 بهمن 92 17:04
ماشالله که وزنه اش خوبه یه هفته مونده که شش ماهگی اش تموم بشه بعد بهش غذا یده
مامانی
پاسخ
مر30 گلم
مامان فافا
15 بهمن 92 17:33
http://fafanaz.niniweblog.com/
مامان آیسو وآیسا
15 بهمن 92 17:33
چهار ماهگیت مبارک کیان ناززززززززی
مامان محمد صدرا
15 بهمن 92 17:36
هزار ماشاا... چه چشمای نازی داره این آغا کوچولو
کبری مامان آنیتا((آنیتا عسل مامان وبابا))
16 بهمن 92 1:24
وای چه گل پسرناز وخشگلی ((هزارماشاالله)) مامانی اپند یادت نره
مامانی
پاسخ
باشه عزیزم
mamane raihan
16 بهمن 92 3:19
salam merc ke be ma sar zadid mashalah hezar mashalah pesare nazi darid khoda baratun negah dare dar morede neshastane raihan porside budi are azizam raihan ham zud neshast ham zud rah raft
فائزه مامان آیاتای
28 بهمن 92 18:14