کیان کیان ، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره

کیان عشق مامان و بابا

نظرات (7)

کیان
10 آذر 92 16:24
سلام بهاره خان ( مامان جونی کیان ) مرسی از اینکه به دنیای تنهایی های من سرک کشیدی و خوشحالم کردی لطف دارین شما. ممنونم. خیییییییییلی خوشحال شدم که بالاخره یه هم نام خودم پیدا کردم چقده این کیان کوشولو نازه ماشالا چشاشو نیگااااا خدا نگهش داره براتون ایشالا راستی... با افتخار لینک شدین
مامانی
پاسخ
مر30 منم شما رو لینک میکنم
مثل هیچکس
11 آذر 92 11:32
خدا کیان جون رو حفظ کنه من که هرچی منتظر شدم عکسها برام باز نشد
مامانی
پاسخ
مر30 عزیزم لطف کردی که بهمون سر زدی چطور باز نشدن؟؟؟؟
مامان ایمان
15 آذر 92 0:31
اخی چقدر نازه جوجو خدا حفظش کنه مامانی موافقی تبادل لینک کنیمممم
مامانی
پاسخ
مر30 گلم خوشحال میشم منم شما رو الان با افتخار لینک میکنم
عمه شهين
16 آذر 92 11:46
عمش دورش بگرده . خيلي دوسش دارم مهربون و آرومه . هميشه كيان عزيزم سالم باشي .
عمه شهين
16 آذر 92 11:49
در جواب مثل هيچ كس من هم هر كاري كردم با اينترنت اكس پلورر باز نشد ولي با فاير فاكس بازش كردم امتحان كن باز ميشه . مرسي ازاينكه به برادر زادم سر زدي
مامان آیسو وآیسا
17 آذر 92 16:56
گل پسرتون خیلی نازه...تو نی نی گپم بودین...لینکتون میکنم شما هم مارو لینک کنید...برا کیان جوووونمwww.aysuaysa.niniweblog.com
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم لطف دارین شما ... منم شما رو لینک کردم با افتخار
دايي بهروز
2 بهمن 92 18:31
دستت درد نكنه مامان كيان كه با اين عكسات ما هارو از دل تنگي در اوردي