کیان کیان ، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

کیان عشق مامان و بابا

نظرات (9)

مامان مهدیه
1 اردیبهشت 93 15:33
سلام دوست خوبم دوقلوهای من سارا و ثنا زنگیان تو جشنواره نوروزی شرکت کردن ممنون میشم به وب ما بیاین و بهشون رای و امتیاز5 رو بدین
مامان کوثر
2 اردیبهشت 93 8:18
سلام عزیزم روزت مبارک کیان گلت رو ببوس
مامانی
پاسخ
سلام گلم ممنون همچنین
بابا
3 اردیبهشت 93 14:47
سلام بابای خوبی قربون چشمات بشیم دلم برات تنگ شده
مامانی
پاسخ
سلام بابایی بابا بشم نه بشیم !!! مامان خودش قربون من میره تنها تنهایی
آتنا مامان زهرا بهار
6 اردیبهشت 93 22:13
واااااااااااااااااااای خدااااااااااااای من چه چشم های خوشگلی خدااااااااا به این بچه داده! در حیرت خلقت خدام. فوق العاااااااااده است. من از عکس دوم خیلی لذت بردم. خداااااااااااااا تمام وجودشو حفظ کنه و زیر سایه ی پدر و مادر بزرگ شه ایشالاااااا
مامانی
پاسخ
ممنون عزیزم ........
عمه شهين
7 اردیبهشت 93 10:50
قربون كيان خوش خندم برم . عكساي صدف و انديا خوب نيفتاده يه بار ديگه سه تاي شون را بذار كنار هم ازشون عكس بگير بزن تو وب. كيانو بذار تو بغلشون از شون عكس بگير .
مامانی
پاسخ
باشه عمه جون....
مامان یاسمین
15 اردیبهشت 93 11:52
نازنین پسر جه عکسای خوشگلی مامانی خوشحال میشم به وبلاگمون یه سربزنید سلام .... ممنون مامانی که بهمون سرزدی .... باشه حتما ....
مامان آیسو وآیسا
21 اردیبهشت 93 13:33
عزیزززززززززززززم چه عکسهای نازززززززززززززززززززززی
مامانی
پاسخ
مر30 خاله چشاتون ناز می بینن
مامان کوثر
21 اردیبهشت 93 13:57
مهربوون
30 خرداد 93 0:01
چه چشمای نازی داری تو عزیزززززززززززززززم
مامانی
پاسخ
چشاتون ناز می بینن