کیان کیان ، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره

کیان عشق مامان و بابا

سال 93

1393/1/10 21:54
نویسنده : مامانی
716 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی الان ١٠ روزی میشه که از سال نـــــــــــــــــــــــــــــــــــو یعنی سال ١٣٩٣ میگذره و ومن خوشحالم به خاطر وجود نازنین تو قربونت بره مامانی  پارسال این موقع تو دل مامانی بودی و حالا روبروم آروم خوابیدی و من با نگاه کردنت جون میگیرم و روزی هزار بار خدارو شکر میکنم به خاطر داشتنت ، حتی شده وقتایی نگات میکنم و از شوق زیاد گریم میگیره (خدایـــــــــــــــــــــــا بازم شکرت )

دوست دارم مامانی قد خـــــــــــــــــــــــــدا ............................

سال نو

اینم عکس لحظه ی سال تحویل و سر سفره ی آغاجون (پدری) کوشک (روستامون) که خیلیم عیدی گرفتی از بابا و عموا و عمه ها و آغاجون

پسندها (3)

نظرات (14)

سحر مامان یسنا
11 فروردین 93 16:49
سلام سلام ما اپیم بهمون سر بزنید
مامان ایمان
11 فروردین 93 22:59
چه افسانه ي زيبايي... زيباتر از واقعيت .. راستي مگر هر شخصي احساس نميکند که نخستين روز بهار گويي نخستين روز آفرينش است؟ نوروزتان مبارک سلام عزیزم عید شما هم مبارک ببخشید که دیر اومدم ....
مامان هانا
13 فروردین 93 0:38
سال نو مبارک
عمه شهين
17 فروردین 93 8:24
قربون كيان خوشگل و بامحبتم برم با اون چشماي قشنگش . سال 1393 بر عزيزم مبارك .
مامانی
پاسخ
سلام عمه جون ....عید تو هم مبارک
مامان ریحانه نجفی
17 فروردین 93 14:03
چقدر تو نازی ماشااللهعیدت مبارک عزیزم
مامانی
پاسخ
مر30.... عید شما هم مبارک باشه گلم
مامان کوثر
18 فروردین 93 11:52
سلام به پسر گل و مامان خوبش ماشالا چقدر شما خوشملی خاله، مامانش یه بوس آبدار از اون لپش از طرف من بگیر، چشمای خوشملش رو هم ببوس اسفند هم یادت نزه
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم ممنون که به ما سر زدین .... ........اینم به چشم
مامان امیرشایان
22 فروردین 93 14:28
سلام گل پسر سال نو مبارک امیدوارم روزهای خوبی پیش رو داشته باشید
مامانی
پاسخ
سلام ممنون همچنین شما .....
مامان آیسو وآیسا
23 فروردین 93 13:21
سال نوتون مبارک صد سال به این سالها خوش به حال کیان جووون که عیدی گرفته حسابی
مامانی
پاسخ
سلام خاله سال نو شما هم مبارک باشه ایشاا.. که سال خوب و خوشی رو پیش رو داشته باشین
مامان دلنیا
23 فروردین 93 21:44
مامانی سال نو مبارک.کیان جونمو .فدای چشمات.مامانی بی وفا شدی .دیگه بهمون سر نمیزنی؟؟؟
مامانی
پاسخ
سال نو شما هم مبارک باشه عزیزم ... شرمندم به خدا این مدت خیلی گرفتار بودم ایشاا... از این به بعد بیشتر سر میزنم
مامی آراد
25 فروردین 93 19:14
سلام تبریک بخاطر داشتن همچین قند و عسلی جای ما رو تو یاسوج و آبشار یاسوج وآبشار مارگون خالی کنید - سلام مارو به مردم مهمان نواز شهرتون برسونید - من ازشمابه نیابت ازتمام عزیزانی که درسفر سال91 به شهر شما از جون ودل بماکمک کردندتشکر می کنم. با افتخار لینکتون می کنم
مامانی
پاسخ
سلام ممنون شما لطف دارین، باشه چشم ،،، ولی الان قشنگ ترین فصل سالشه بهتون پیشنهاد میدم خودتون تشریف بیارین یاسوج و همه چی رو از نزدیک ببینین دوباره و جاتون هم با وجو خودتون پر میشه منم شما رو لینک کردم مامانی آراد
مامان علیرضا
26 فروردین 93 16:00
عزیز دلم-کیان خوشگلم سال نو مبارک. هزار تا بوس واسه این پسر خوشگل و ناز نازی خاله به منم شکلات میدی؟
مامانی
پاسخ
سال نوی شما هم مبارک باشه خاله جون ببخشید که دیر اومدم آلــــــــــــــــــه چرا که نه
نازنین
30 فروردین 93 17:40
سلام ماشالله چقدر این پسر نازه خدا حفظش کنه سال خوبی داشته باشید
مامانی
پاسخ
سلام ممنون گلم ..... همچنین شما
مامان علیرضا
31 فروردین 93 12:51
ای تو معنی تمام شعرها. ای عزیز قصر دنیای خدا. ای صدای ریزش باران عشق. نام پاکت مقطع دیوان عشق. روز تو یک هفته و یک روز نیست. روز تو هر روز در این زندگیست. روزتون مبارک.
مامانی
پاسخ
همچنین عزیزم ممنون که بهمون سر زدین
مری
1 اردیبهشت 93 11:43
چشم قشمنگگگگگگگ