کیان کیان ، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

کیان عشق مامان و بابا

اولین صید و صیاد *جوجه برفی من*

1392/12/11 8:03
نویسنده : مامانی
859 بازدید
اشتراک گذاری

برفی

جوجه برفی

وای

اینجا پسر خاله ی بابایی داشت تور مینداخت تو آب واسه ماهی

لالا

اینجا هم شما لالا تشریف داشتی مامانی روی آب و بین برفا

ماهی

اینم ماهیای زنده .....

صیاد

الهــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی.....من فدای توووووو

نفس

چقـــــــــــــــــــــد اینا خوشمزن نه مـــــــــــــامـــــــــــــــا؟؟؟؟

الهی

تمام

بعد خوردن  این ماهیای خوشمزه یه سری هم رفتیم پیش آغاجون و مادر جون اینا (کوشک) و برگشتیم ... روز خیلی خوبی بود و خیلی هم خوش گذشت مامانی ... راستی روز جمعه یعنی 2 روز پیش بود که رفتیم که میشه 2/12/92

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

مامان ریحانه نجفی
4 اسفند 92 11:43
سلام همیشه به گردشنوش جانچه جای باصفایی به ما هم سر بزنید
زری مامان
4 اسفند 92 15:00
سلام چه پسر نازی ماشالله به منم سر بزن
مامانی
پاسخ
ای به چشم
زری مامان
4 اسفند 92 16:31
مرسی عزیزم سر زدی باش ر سوالی داشتی بپرس تا اونجا ک بتونم کمکت میکنم منم بیشتر از مامانم یاد میگیرم یا از اینترنت راستی من شما را لینک کردم
مامانی
پاسخ
مر30 عزیزم منم شما رو میلینکم
ارغوان و امير عباس (دوقلوها)
4 اسفند 92 16:32
خوشبحال کيان. کلي خوش گذشته بهش. فقط اينکه سردش نشد ؟
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم نه اتفاقا خیلی هم بهش خوش گذشت جوجه کلی گرم پوشیده بودمش
مامان امیرشایان
4 اسفند 92 19:19
خوش بگذره گل پسر خیلی جای قشنگیه
پریسا مامان کیان
4 اسفند 92 23:30
سلاااااااااااااااااام چه جای باصفاییییییییی چه ناهار خوشمزه اییییییییییییییییی چه کیانِ خوشگلییییییییییییییییییی چه قدر همه چیز خوووووووووووووووووووووووبه. چرا بچه رو گذاشتین رو برفاااااااااااااااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خیلی عکس اولش قشنگ و هنریه.
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم جای شما خالی با آقا کیان ....... زودی برداشتیمش عزیزم گرمم پوشیده بودمش خداروشکر سرما نخورد
الهه مامان ابوالفضل
5 اسفند 92 7:57
ای جونم چه پسمل خوشگلییییییییییییییییییییییییییی به ما هم سر بزنید
مامان آیسو وآیسا
5 اسفند 92 11:34
همیشه به شادی وگردش وسفر... عکسهای کیان جووون رو برفها خشگل بود خیلیییییییییی
مامان شیما
5 اسفند 92 12:56
واو خوش به حالش اخ که دلم اب افتاد دلم به تاب تاب افتاد منممممممممممممممممم میخوام شوخی کردم نووووووووووووووووووووووش جونتون با اقا پسر گلتون پیش ما هم بیاید منتظریم
تامای
6 اسفند 92 8:34
از طریق وب نواوین و مامان زهرا پیداتون کردم چند روز دیگه می شه یه ماه
مثل هیچکس
6 اسفند 92 10:09
به به چه جاهای باصفایی رفتین ایشالا همیشه خوش بگذره
مامان دلنیا
6 اسفند 92 22:20
عزیزم چه عکسای خشکلی من که واقعا لذت بردم .همیشه به تفریح. کیان جوووونمو ببوسین فدااااااااااااااش.
مامان علیرضا
7 اسفند 92 15:35
به به چه جای باصفایی.خوش به حالتون!ماهی های تازه هم نوش جونتون. اینجا کجا هست مامانی؟ پسر خوشگلمون چه عکسای قشنگی انداخته!
سید محمد طاها
8 اسفند 92 12:34
سلام به وبلاگ منم سر بزن. لینک هم کردم
ملی خاله امیر علی
15 اسفند 92 9:46
ای جاااااااااان چه نی نی نازی راسی مامان کیان جان شما اهل کجا هستی؟
سحر مامان یسنا
21 اسفند 92 17:27
همیسه به گردش حسابی کیف کردین ها ..